Skip to content
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Het enige Nederlands marketingbureau dat Neurowetenschap & Profiling combineert ×

Hét vakgebied van de toekomst
Neuromarketing

Kennis van het brein en gedrag inzetten om de beslissingen van jouw klanten te sturen. Evidence based aan de slag met wat wérkt.  Dat is wat neuromarketing voor jou kan betekenen. Neuromarketing combineert neurowetenschap, profiling en consumer insights om jouw marketingprobleem in no-time op te lossen. Maar er is meer. Bereid je voor op verbazingwekkende resultaten dankzij neuromarketing!
 

Hét vakgebied van de toekomst
Neuromarketing

Data en inzichten die het gedrag van jouw consumenten echt laten zien. Dat is wat neuromarketing voor jou kan betekenen. Neuromarketing combineert neurowetenschap, profiling en consumer insights om jouw marketingprobleem in no-time op te lossen. Maar er is meer. Bereid je voor op verbazingwekkende resultaten dankzij neuromarketing!
 
20230526_NFIntern_Website_Neuromarketing_Neurowetenschap1

Meten is weten

Neurowetenschap

Neurowetenschap biedt precies datgeen waar klassiek marktonderzoek te kort schiet. Een échte weerspiegeling van jouw consumentengedrag. Op feiten gebaseerd en wetenschappelijk onderzocht. Want het brein liegt niet! Ben jij klaar om jouw resultaten een boost te geven? 

20230526_NFIntern_Website_Neuromarketing_Profiling

Voorspel de volgende stap

Profiling

Consumer profiling 

Brengt gedrag van potentiële consumenten in kaart en helpt bij het voorspellen van de volgende stap. Geeft jou inzicht in welke communicatie het meest effectief is. 

Data profiling

Analyseert online consumentengedrag -denk aan click rates, conversie en rebounds- om toekomst gedrag te voorspellen. Met het verkregen model optimaliseren we in no-time jou resultaten!

 

20230526_NFIntern_Website_Neuromarketing_Profiling
20230525_NFIntern_Website_Neuromarketing_ConsumerInsights

Consumentengedrag analyseren

Consumer Insights

Hoe de consument zich gedraagt kan verklaart worden met neurowetenschappen en voorspelt worden met profiling. Maar gedrag wordt ook beïnvloedt door allerlei factoren.

Consumer Insights analyseert de 5 grootste factoren die gedrag beïnvloeden, en zet die om in methodes om jouw consumenten te overtuigen. Ben jij ready om jouw resultaten uit het dak te zien gaan?

Of eerst meer weten over Consumer Insights?

De kracht van de 3 expertises

Toepassing in de marketing

Elements Image

Performance Marketing

Lorem ipsum dolor sit amet, consecteturor adipiscing elit. Tincidunt donec vulputate ipsum erat urna auctor. Eget phasellus ideirs.

Elements Image

Advanced Analytics

Lorem ipsum dolor sit amet, consecteturor adipiscing elit. Tincidunt donec vulputate ipsum erat urna auctor. Eget phasellus ideirs.

Elements Image

Advanced Analytics

Lorem ipsum dolor sit amet, consecteturor adipiscing elit. Tincidunt donec vulputate ipsum erat urna auctor. Eget phasellus ideirs.

Elements Image

Advanced Analytics

Lorem ipsum dolor sit amet, consecteturor adipiscing elit. Tincidunt donec vulputate ipsum erat urna auctor. Eget phasellus ideirs.

Kennisbank artikelen

Verrijk jouw neuromarketing kennis!

Wat is een RIAT?

Wat is een RIAT?

RIAT staat voor Rapid Implicit Association Task en is een methode die onbewuste associaties meet door de test te laat plaatsvinden onder ti...

Wat is Eye Tracking?

Wat is Eye Tracking?

Eye Tracking is een methode die oogbewegingen en kijkrichting vastlegt over tijd.

Wat is fNIRS?

Wat is fNIRS?

fNIRS staat voor functional Near-Infrared Spectroscopy en meet hersenactiviteit op basis van het zuurstofgehalte verschil in bloed dicht bi...

Braindump

"Je neemt elke vorm van bias weg. Het brein zelf liegt niet. Neurowetenschap is de puurste vorm van onderzoek in marketing, communicatie & concepting"

- Martijn den Otter. Neurowetenschapper en profiler van Neuroventures over neurowetenschap.

Results are in...

Op de hoogte blijven van onze onderzoeken? Zo heb je meteen de best bruikbare insights in het brein van jouw doelgroep. We delen graag het laatste nieuws in onze nieuwsbrief!