Hét vakgebied van de toekomst
Neuromarketing
Hét vakgebied van de toekomst
Neuromarketing
Profiling
Voorspel gedrag op basis van houding en data.


Voorspel de volgende stap
Profiling
Consumer profiling
Brengt gedrag van potentiële consumenten in kaart en helpt bij het voorspellen van de volgende stap. Geeft jou inzicht in welke communicatie het meest effectief is.
Data profiling
Analyseert online consumentengedrag -denk aan click rates, conversie en rebounds- om toekomst gedrag te voorspellen. Met het verkregen model optimaliseren we in no-time jou resultaten!


Consumentengedrag analyseren
Consumer Insights
Hoe de consument zich gedraagt kan verklaart worden met neurowetenschappen en voorspelt worden met profiling. Maar gedrag wordt ook beïnvloedt door allerlei factoren.
Consumer Insights analyseert de 5 grootste factoren die gedrag beïnvloeden, en zet die om in methodes om jouw consumenten te overtuigen. Ben jij ready om jouw resultaten uit het dak te zien gaan?
Of eerst meer weten over Consumer Insights?
De kracht van de 3 expertises
Toepassing in de marketing
Performance Marketing
Lorem ipsum dolor sit amet, consecteturor adipiscing elit. Tincidunt donec vulputate ipsum erat urna auctor. Eget phasellus ideirs.
Advanced Analytics
Lorem ipsum dolor sit amet, consecteturor adipiscing elit. Tincidunt donec vulputate ipsum erat urna auctor. Eget phasellus ideirs.
Advanced Analytics
Lorem ipsum dolor sit amet, consecteturor adipiscing elit. Tincidunt donec vulputate ipsum erat urna auctor. Eget phasellus ideirs.
Advanced Analytics
Lorem ipsum dolor sit amet, consecteturor adipiscing elit. Tincidunt donec vulputate ipsum erat urna auctor. Eget phasellus ideirs.

Wat is een RIAT?
RIAT staat voor Rapid Implicit Association Task en is een methode die onbewuste associaties meet door de test te laat plaatsvinden onder ti...

Wat is Eye Tracking?
Eye Tracking is een methode die oogbewegingen en kijkrichting vastlegt over tijd.

Wat is fNIRS?
fNIRS staat voor functional Near-Infrared Spectroscopy en meet hersenactiviteit op basis van het zuurstofgehalte verschil in bloed dicht bi...
Braindump
"Je neemt elke vorm van bias weg. Het brein zelf liegt niet. Neurowetenschap is de puurste vorm van onderzoek in marketing, communicatie & concepting"
- Martijn den Otter. Neurowetenschapper en profiler van Neuroventures over neurowetenschap.
Results are in...
Op de hoogte blijven van onze onderzoeken? Zo heb je meteen de best bruikbare insights in het brein van jouw doelgroep. We delen graag het laatste nieuws in onze nieuwsbrief!